.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش موسوی لاری به ضرب الاجل کروبی

موسوی لاری با بیان اینکه شورای حکمیت در حد یک پیشنهاد قابل بررسی است، گفت: فرصت زمانی به این معنا نیست که اگر کسی اعلام آمادگی نکند، ائتلاف بر هم خواهد خورد.

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز درباره سخنان کروبی که عدم اعلام کاندیداتوری تا 20 آذر را به معنای کنار نرفتن خود از بحث کاندیداتوری دانسته، اظهار داشت: عدم اعلام کاندیداتوری به شورای حکمیت تا 20آذر ماه به معنای بر هم خوردن ائتلاف اصلاح طلبان نیست.

به گزارش مهر، عبدالواحد موسوی لاری ظهر امروز در حاشیه کنگره سراسری حزب کارگزاران سازندگی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: همه گروه‌ها می‌توانند با تشریک مساعی و همدلی یک رقابت قانونی را برای رشد کشور شکل دهند و وحدت ملی بدین معناست که همه جریانات دلسوز به این نقطه برگردند که به دنبال چیزی جز مصلحت نظام نباشند.

وی در پاسخ به این سوال که دبیر کل حزب اعتماد ملی اعلام کرده که اگر تا 20 آذر ماه کسانی که قصد کاندیداتوری دارند نظر خود را اعلام نکنند، پس از آن به هیچ وجه کنار نمی‌رود، آیا این موضوع جریان اصلاحات را با چالش مواجه خواهد کرد یا خیر گفت: همه افراد از جمله کروبی بر روی این موضوع که باید به کاندیدای واحد برسیم تاکید دارند و قاعدتا شورای حکمیت برای رسیدن به اتحاد نیروهای اصلاح‌طلب است.

موسوی لاری با بیان اینکه شورای حکمیت در حد یک پیشنهاد قابل بررسی است، گفت: فرصت زمانی به این معنا نیست که اگر کسی اعلام آمادگی نکند، ائتلاف بر هم خواهد خورد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.258 seconds.